fredag 1 januari 2010

Lycka trots allt



När jag vaknade ur min dvala under täcket i soffan fann jag min kärlek sittandes brevid mig
jag undrade varför man inte väckt migmen han tycket jag kunde ligga där och sova
när jag nu kunde
Är han inte underbar
jag bara älskar denna man
någon underbara får man leta efter..
Nu denna veckan när jag inte mått så bra har hjab funnits där på alla vis
han går upp på morgonen men Lucas Låter mig sova
han fixar grejar här hemma.. låter mig vara när jag har en dålig dag
har är så underbar..
hoppas han förstår vad jag känner för honom..
hur älskar han är
just för han är den han är





Jag är trotts gnäll
lycklig
men de är inte så lätt när man inte mår bra..
jag vet att man måste

och jag hoppas love vet
jag älskar honom,, med hela mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar